Retur av kjøpt produkt.

Returpolicy
Eventuelle krav for feiltrykte / ødelagte / defekte gjenstander må sendes innen 4 uker etter at produktet er mottatt. For pakker som går tapt under transport, må alle krav sendes senest 4 uker etter beregnet leveringsdato. Krav som anses som en feil fra vår side dekkes på vår bekostning.

Hvis du eller kundene dine oppdager et problem med produktene eller noe annet i bestillingen, må du sende inn en problemrapport.

Returadressen er som standard satt til utskriftsanlegget. Når vi mottar en returforsendelse, sendes et automatisk e-postvarsel til deg. Uavhentet avkastning blir donert til veldedighet etter 4 uker.

Feil adresse – Hvis du eller sluttkunden oppgir en adresse som budet anser som utilstrekkelig, vil forsendelsen returneres til vårt anlegg. Du vil være ansvarlig for omleveringskostnader når vi har bekreftet en oppdatert adresse med deg (hvis og hvis aktuelt).

Uten krav – Forsendelser som ikke blir gjort krav på returneres til anlegget vårt, og du vil være ansvarlig for kostnadene ved omlevering til deg selv eller sluttkunden (hvis og hvis aktuelt).

Hvis du ikke har registrert en konto på tshirt-sjappa.no og lagt til en faktureringsmetode, godtar du herved at eventuelle returnerte bestillinger på grunn av feil leveringsadresse eller manglende krav på forsendelsen ikke vil være tilgjengelig for omlevering og vil bli donert til veldedighet for din kostnad (uten at vi utsteder refusjon).

Vi godtar ikke retur av forseglede varer, for eksempel men ikke begrenset til ansiktsmasker, som av helse- eller hygienemessige grunner ikke er egnet for retur. Du godtar herved at alle returnerte bestillinger med ansiktsmasker ikke vil være tilgjengelig for omlevering og vil bli kastet.

Returnert av kunde – Det er best å råde sluttkundene dine til å kontakte deg før du returnerer noen produkter. Vi refunderer ikke bestillinger for kjøpers anger. Retur for produkter, ansiktsmasker, samt størrelsesutveksling skal tilbys på din bekostning og etter eget skjønn. Hvis du velger å godta retur eller tilby størrelseutveksling til sluttkundene dine, må du legge inn en ny bestilling på din bekostning av en ansiktsmaske eller et produkt i en annen størrelse.

Melding til EU-forbrukere: I henhold til artikkel 16 (c) og (e) i europaparlaments- og rådsdirektiv 2011/83 / EU av 25. oktober 2011 om forbrukerrettigheter, kan det hende at angreretten ikke er gitt for:

1. levering av varer som er laget i henhold til forbrukerens spesifikasjoner eller er tydelig tilpasset;
2. forseglede varer som ikke ble forseglet etter levering og som derfor ikke er egnet for retur på grunn av helsevern eller hygieniske grunner,

derfor forbeholder Printful seg retten til å nekte retur etter eget skjønn.

Denne policyen skal styres og tolkes i samsvar med det engelske språket, uavhengig av oversettelser laget for noe som helst formål.

Facebook